Corfu Museum

Petsalis: Collection Of Corfu Island,Greece documents

Aρχείο της οικογένειας Στέφανου Μάνεση προσφορά της συζύγου του Jan Manessi

·Το Corfu Museum ευχαριστεί θερμά··την κυρία Jan Manessi που είχε την ευχαρίστηση να· μας παραχωρήσει μέρος του αρχείου της οικογένειάς της.

Στις πιο κάτω·φωτογραφίες···θα δούμε στοιχεία της·· της ζωής της Κέρκυρας··στα τέλη του 19ου·· και· αρχές του 20ου αι. Πολύτιμα στοιχεία· για την καθημερινότητα,· την ενδυματολογία της εποχής,τις συνήθειες,τις γιορτές κ.λ.π. Επίσης μέσα από την συλλογή αυτή θα παρακολουθήσουμε· πτυχές της ζωής της Κέρκυρας και γενικότερα θα βγάλουμε συμπεράσματα χρήσιμα για κάθε μια οικόγενεια και τον ·θεσμό της.

Corfu Museum thanks warmly Jan Manessi for allowing us to use part of the archives of her family . The· photographs· below show the life of Corfu, its elements ·during the end of 19th·· and· the beginning of 20th c.. Particular elements·  everyday routine,· costumes of the epoch, habits, the feasts etc. Also through this collection we will follow· aspects of life of Corfu and can draw conclusions regarding the institution of the family.

 Οικογένεια----The Familly

 Η Σοφία,μία από τις κόρες του Πέτρου Βράϊλα Αρμένη , παντρεύτηκε τον Νικόλαο Μάνεση

Sophia, one of the daughters of Peter Braila Armeni, married Nicolas Manessi;

 

 Η ενδυματολογία , τα χτενίσματα, τα καρότσια δείχνουν το χρώμα της εποχής εκείνης.

The costumes, the hairstyles;,the perambulators,  show the colour  of that period.

 

Στην πιο πάνω  φωτογραφία βλέπουμε   την προσπάθεια των φωτογράφων να δημιουργήσουν  στο στούντιο, ένα  φυσικό περιβάλον. Αυτό το πετυχαίνουν εν μέρει, βάζοντας πίσω από τα μοντέλο  τους  μεγάλα και  ρεαλιστικά  ζωγραφιστά πανώ.Παρατηρούμε τον συνδιασμό τριών ανθοστηλών ,μιας πραγματικής  που κάθεται το παιδί και δύο ζωγραφιστών.

In the above photo we see the efforts of the photographers;;  to create a natural environment in the studio. This succeeded partially;, placing behind the model a large and realistic; piano. We notice the two  painted vases with flower bases in combination of a real one where the child is sitting, with two painted behind him.

 

βάζ  

Οι τρεις γενιές  (Παγκόσμια ακολουθία). Παππούς, γιος και ο εγγονός.

The three generations; (World sequence). Grandfather, son and grandson.

 

Μάνα είναι μόνο  μία,όπως λέγεται σε όλον τον κόσμο.

There is only one mother, as we say; This is the same all over the world.

Η γιαγιά ( Νόνα) όπως λέγεται  στην Κέρκυρα, ένα αξιοσέβαστο πρόσωπο από συγγενείς,φίλους,γείτονες. Ακούνε όλοι με προσοχή πάντα τις σοφίες της ζωής που έχει αποκτήσει.

Grandmother; (Nona) as we say in Corfu, is a respected relative,  friend,  or neighbour. People listen respectfully to her wise sayings.

 

Το σπίτι και η εκκλησία.Αυτά τα δύο  μαζί  ανεξάρτητα από το που βρίσκεται το καθένα ,αποτελούν ένα Ναό που δέχεται όλες τις φουρτούνες και τις χαρές κάθε οικογένειας.

The house and the church. These two, together; regardless of the location of each, are the heart of the storms and joys of every family.

·Η Πόλη ή το χωριό είναι ο τόπος· αναφοράς της κάθε οικογένειας, ανεξάρτητα ·με την εργασία και το τόπο διαμονής κάθε μέλους της ··

Their home city or village is the place of reference for every family, regardless  where they work or live

 

  

To χωριό

The Village

 

Ο Ιερωμένος.

The priest.

Ελαιώνας. Η καλή σοδειά ήταν η μόνη πλουτοπαραγωγική πηγή την εποχή εκείνη.

Olive. The good crop was the only source of income at the time.

Οι γυναίκες. Θεμέλιο κάθε οικογένειας,κυρίως στα χωριά. Εντυπωσιακά τα δεσίματα των μαντηλιών στα κεφάλια τους.Αξιοθαύμαστη και η ισσοροπία της ξέστας (πήλινο δοχείο νερού) στο κεφάλι.

Women. Themelio (centre) of every family, especially in the villages. IThere are impressive  twisted scarves on their heads., and see how they balance the Xesta (clay pot of water) in their heads.

 

Δεν υπάρχει  νησιώτης  να μην αγαπάει την θάλασσα.

There is not a single islander who does not love the sea.

Οι βάρκες,το ψάρεμα,το λιμάνι και οι ανθρωποί του,είναι απόλυτα συνδιασμένα με τη ζωή του Κερκυραίου.

The boats, fishing, port and its people, are the heart of the life of Corfu.

 

Οι δόκιμοι του Πολεμικού μας Ναυτικού κάνουν ασκήσεις επί του εκπαιδευτικού σκάφους "Άρης" στην Κέρκυρα.

The sailors of our Navy doing exercises on the training ship "Mars" in Corfu.

Λη και ο Roger Kemble Furse στο σπίτι της  Οικογένειας  Μάνεση.

Vivien Leigh· Roger Kemble Furse in  Manesi Family home

Vivien Leigh, Lady Olivier (5 November 1913 – 8 July 1967.Αγγλίδα ηθοποιός .Πήρε  το Βραβείο Καλύτερης  ηθοποιού της Ακαδημίας για τον ρόλο  της Blanche DuBois στο Λεωφορείον ο Πόθος (1951). Έπαιξε επίσης  στη σκηνή του  West End του Λονδίνου, όπως και τον ρόλο της όμορφης κοπέλας του Νότου  στην ταινία Σκάρλετ Ο 'Χάρα, μαζί με τον Κλαρκ Γκέιμπλ. Μεγάλη επιτυχία της ήταν ως πρωταγωνίστρια,   στο επικό για τους Αμερικανούς και  για  τον εμφύλιο,  πολεμικό δράμα «Όσα Παίρνει ο Άνεμος.»
Ήταν μια εξαιρετική ηθοποιός. Είχε στενή συνεργασία με τον τότε σύζυγό της,Λόρενς Ολιβιέ, ο οποίος ήταν ο σκηνοθέτης σε αρκετούς από τους ρόλους της.

Vivien Leigh, Lady Olivier (5 November 1913 – 8 July 1967) was an English actress.[1] She won the Best Actress Academy Award for her portrayal ofBlanche DuBois in A Streetcar Named Desire (1951), a role she also played on stage in London's West End, as well as for her portrayal of the southern belle Scarlett O'Hara, alongside Clark Gable, in the epic American Civil War drama Gone with the Wind.

 

She was a prolific stage performer, frequently in collaboration with her then-husband, Laurence Olivier, who directed her in several of her roles. During her 30-year stage career, she played roles ranging from the heroines of Noël Coward and George Bernard Shaw comedies to classic Shakespearean characters such as OpheliaCleopatraJuliet and Lady Macbeth.

 

Roger Kemble Furse

Ο γιος του Στρατηγού Sir William · Furse. Ο Ρότζερ Furse ήταν μαθητής στο πανεπιστήμιο του Eton και στη Σχολή Καλών Slade Arts. Στενός συνεργάτης του Laurence Olivier Ο Furse κέρδισε δύο Όσκαρ  το 1948 για την καλλιτεχνική διεύθυνση  και τα κοστούμια ·που σχεδίασε για το έργο του Olivier "Άμλετ". Άλλες ταινίες του ήταν "Henry V" (1945), "Odd Man Out" (1947), "Ivanhoe" (1952) και «Η Άνοιξη της ρωμαϊκής κας Stone" (1961). Το 1946 δημιούργησε τα σκηνικά για το μπαλέτο · “Αδάμ Μηδέν” · · στο Κόβεντ Garden. Το 1961 ο Furse προτάθηκε επίσης για το βραβείο Tony Award   που αφορούσε τον  σχεδιασμό του συνόλου ,στο δράμα (Μονομαχία · των Αγγέλων). που παίχτηκε στο   Μπρόντγουεϊ .

The son of Lieutenant General Sir William Furse, Roger Furse was educated at Eton and the Slade School of Fine Arts.A frequent collaborator with Laurence Olivier, Furse won two Oscars in 1948 for his art direction and costume design of Olivier's version of “Hamlet”. His other film credits include “Henry V” (1945), “Odd Man Out” (1947), “Ivanhoe” (1952) and “The Roman Spring of Mrs Stone” (1961). In 1946 he created the sets for the ballet Adam Zero at Covent Garden.He was also nominated for a Tony Award in 1961 for his set design of the Broadway hit drama, Duel of Angels

Άλλες φωτογραφίες της Οικογένειας Μάνεση.

More photos of the Manessi Family

 

bbbb_17bbbb_9_600_x_380bbbb_25bbbb_31bbbb_32bbbb_36kkk_10kkk_121kkk_127kkk_122kkk_153kkk_154kkk_155kkk_159kkk_168kkk_169

Αναζήτηση

Corfu Museum

Corfu Museum….τι μπορεί να είναι αυτό;

Θα το έλεγα με μια λέξη…. Αγάπη! Για ένα νησί που το γνωρίζουμε ελάχιστα. Η αλήθεια είναι ότι δεν μπορούμε ν’ αγαπήσουμε ότι δεν το γνωρίζουμε. Στόχος λοιπόν είναι να το γνωρίσουμε όσο πιο βαθιά μπορούμε, μέσα από το χθες και το σήμερα, γιατί αλλιώς πως θα το αγαπήσουμε; Αγαπάω ατομικά και ομαδικά έχει επακόλουθο…. φροντίζω….. μάχομαι… και σέβομαι. Αγάπη προς την Κέρκυρα είναι το Corfu Museum και τίποτε άλλο.

Μετρητής

Εμφανίσεις Άρθρων
1425901